Servicedesk Degerfors

Denna vecka är det jag som tar emot supportsamtalen på jobbet, jag är nämligen ansvarig för servicedesk här i Degerfors. Detta innebär att jag kan få frågor om allt från hårdvara till mjukvara. Som tur är, är de flesta på semester just nu så det är riktigt lungt. Vilket är bra eftersom jag inte kan speciellt mycket om hårdvara och den mjukvara jag jobbat med sedan jag började är inte i drift ännu. Jag är ju heller inte ensam nere på jobbet så det finns alltid någon som kan hjälpa mig om det skulle behövas!

Jag har alltid gillat att svara i telefon, så att svara och lägga upp ärenden har jag ingenting emot, det är bara roligt! Mellan 8-16 måndag till torsdag och 8-15.30 är servicedesk öppet, så det är bara att ta med mig telefonen vart jag än ska!

Lämna en kommentar

Filed under Jobb

Kommentera

