Arn – Tempelriddaren

I går var jag och D bjudna på tacos hos hans mamma. Så himla skönt att slippa laga mat! Till efterrätt fick vi hallonpaj som var gudomligt god, till och med D gillar den pajen, då måste den vara riktigt god för det är den enda paj han gillar 🙂

Efter mat och efterrätt såg vi på filmen Arn – Timpelriddaren  som visade sig vara en riktigt bra film, jag gillade den från första stund. Historien var riktigt bra, kanske främst för den gripande kärleken mellan två människor och det hemska sätt de splittras på. Det var verkligen kyrkan som härskade förr i tiden! Hemskt!

Filmen slutade mitt i historien, så jag kan knappt bärja mig tills jag får se fortsättningen som kommer på bio den 22 augusti!

Lämna en kommentar

Filed under Film, Gott, mat

Kommentera

