Vakna till en brakskit…

I morse vaknade jag några minuter innan klockan ringde. Eftersom D fortfarande låg och sov tänkte jag att det inte gjorde så mycket om jag fjärtade. Det blev dock ingen smygare utan en riktig brakskit…!

Eftersom D inte brukar vakna av några ljud alls trodde jag inte ha skulle höra den, jag såg att han rörde lite på sig, men han verkade inte vakna. När klockan ringde några minuter senare sa D ”Det var ingen dålig väckarklocka som väckte mig i morse… inte alls kul att bli väckt av en fjärt!”. Stackars D!

Lämna en kommentar

Filed under Äckligt

Kommentera

