Leverans av böcker!

Idag levererades resten av min beställning från Cdon. I beställningen låg de två böckerna som jag trodde jag fått igår, när det istället låg två DVD-filmer jag överhuvudtaget inte beställt i kuvurtet. Tyvärr mailade jag Cdon redan igår och meddelade dem att jag fått två DVD-filmer fellevererade till mig, synd, annars hade jag kanske kunnat behålla filmerna utan att något vetat att det var till mig de levererats… Men det känns ändå bäst att göra rätt för sig, annars kanske det kommer ett inbetalningskort i brevlådan med betalningskrav, man vet ju aldrig! Cdon skulle i alla fall skicka ut ett förfrankerat kuvert till mig som jag ska returnera filmerna i, jag fick dessutom en kod som jag kan ange för att få gratis frakt på nästa beställning, dock måste denna rabattkod användas inom en månad…

Lämna en kommentar

Filed under Böcker

Kommentera

