Tavla med tryck från Hard Rock Café tröjor

Efter alla besök på Hard Rock Café under vår USA resa kom jag på att jag ju faktiskt har flera gamla Hard Rock Café och Planet Hollywood tröjor hemma i garderoben hos mina föräldrar som jag inte använt på 100 år!

Anledningen till att jag inte använder dem är att de är alldeles för stora, tydligen använde man lite större tröjor förr, eller jag gjorde det i alla fall… Eftersom det är synd att tröjorna bara ligger i garderoben kom jag på att jag kanske kunde klippa loss loggan samt staden på samtliga tröjer och sätta dem i en ram, vilket skulle bli en snygg tavla. D tyckte inte alls att det var någon bra idé, vart ska du ha den tavlan sa han… Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med tröjorna, jag tror fortfarande att det skulle bli en fin tavla, men frågan är om D låter mig sätta upp den… Tror ni att det skulle bli snyggt?

Lämna en kommentar

Filed under Inredning

Kommentera

