Städning, vattning av blommor samt fruktinköp!

Idag har jag gjort mycket på jobbet, förutom att jobba då förstås! Jag började min morgon med att städa hela köket så att det blev kliniskt rent. Är så himla trött på alla karlar som inte håller rent efter sig. Som bara ställer kaffekoppen i diskhon och tror att den diskas av sig själv! Eftersom vi är så få nu när de flesta har semester kan jag ganska snabbt ta reda på vilka som inte sköter sig och se till att de gör rent efter sig, perfekt! Därefter vattnade jag alla blommor på kontoret och sedan åkte jag en tur till ICA och handlade lite frukt som vi ska äta under veckan. Därefter fick jag änligen lite jobb gjort 🙂

Vi är inte alls många denna vecka, idag var vi endast 5 stycken och ska troligtvis vara det resten av veckan, skönt men jag får faktiskt svårare att jobba när allt inte är som vanligt, dvs. inte lika mycket ljud!

Lämna en kommentar

Filed under Jobb, Städa

Kommentera

