Snygg inredning och god mat på nyöppnade Max i Karlskoga!

Igår åt jag och D mat för första gången på Max i Karlskoga. Max öppnade i Karlskoga för bara några veckor sedan, så nu tyckte vi att det var dags för ett besök! Max har helt klart lite roligare och godare hamburgare än McDonald’s! Min favoritmeny på Max är Delifresh Low Carb-mål, en jätte god hamburgare som är inlindad i sallad istället för bröd, känns riktigt fräsch och man blir inte alls så där äckligt mätt som man blir på en vanlig hamburgare! Dock blev jag det ändå eftersom jag smällde i mig en riktigt mäktig (men god) efterrätt efter maten som hette Banana Surprise. Den bestod av mjukglas med dumlesås och friterad banan, mums!

Inredningen på Max var riktigt cool! Snygga turkosa plaststolar samt stora lampor i genomskinlig orange plast, helt i min smak!

2 kommentarer

Filed under Inredning, mat

2 responses to “Snygg inredning och god mat på nyöppnade Max i Karlskoga!

  1. Pingback: Max

  2. Pingback: Succé för Max i Karlskoga?

Kommentera

