Kladdkakebakning

Eftersom jag hade några ägg som snart skulle gå ut slängde jag ihop en kladdkaka så här på kvällskvisten. Tänkte att jag kunde ta med mig den till jobbet imorgon och bjuda på.

Den blev precis klar och självklart kunde jag inte motstå att ta mig en liten bit och förmodligen tar jag ytterligare en bit innan jag hoppar i sängen… Ser kanske inte så trevligt att ta med sig en kladdkaka som är äten av, men men, det är ju inte så att jag fyller år 🙂 Kladdkakan blev så där perfekt kladdig och var hur god som helst! Även smeten var väldigt god… 🙂

Lämna en kommentar

Filed under mat

Kommentera

