Lunch på Degernäs Herrgård samt Pariserkaka till fikat…

Igår åt jag bara massa gott! På lunchen hämtade min mamma, pappa och syrra upp mig på jobbet och sedan åkte vi till Degernäs Herrgård och åt mat. Lika gott som vanligt! Helt klart den bästa maten i Degerfors! Idag tog jag pannerad spätta med färskpotatis och chili hollandaise, gudomligt gott! Kul att det blivit så populärt bland oss Degerforsare, det är alltid fullt med folk!

På eftermiddagen kom en arbetskamrat och hälsade på trots att han hade semester. Han fyller nämligen år på söndag och kom därför förbi med två Pariserkakor som han bjöd på, jätte snällt av honom! Jag smällde i mig 3 bitar… jag ville nämligen inte att vi skulle behöva slänga något… det finns alltid nått att skylla på!

Lämna en kommentar

Filed under Gott, mat

Kommentera

