Inlägg från iTouch

Äntligen har jag listat ut hur man bloggar från en iTouch (och även iPod)! När man använder WordPress ska man gå in på sidan m.wordpress.com och logga in därifrån då går det utmärkt att blogga! Dock kan man inte lägga till bilder… En annan nackdel är att det tar lång tid att skriva ett inlägg med de små tangenterna samt att man lätt trycker på fel tangent…

Update från en dator:

Det är betydligt enklare att skriva inlägg från en dator! Så att skriva inlägg från en iTouch eller iPhone skulle jag nog endast göra i nödfall. Var riktigt sugen på att beställa hem i iPhone idag, trots att jag bestämt mig för att inte köpa den, vore ju så coolt att vara bland de första som har den… Men med de abonnemangsformer man måste ha och binda sig till i minst 18 månader tycker jag att iPhonen blir för dyr!

Lämna en kommentar

Filed under Tekniska prylar

Kommentera

