Varför köpte jag inte ett Hermès armband i USA?

Jag är så himla arg på mig själv över att jag inte köpte ett Hermès armband i USA. Det kostar i och för sig 500 dollar, men so what? Varenda gång jag ser någon ha på sig armbandet vill jag också ha ett, det är grymt snyggt! Det värsta är att jag kollade upp vart närmaste Hermès butik låg från vårt hotell och det var inte alls långt borta i ett shoppingcenter som jag totalt missade, hur nu detta är möjligt!? Kan kanske ha berott på att det nästan bara låg ”lyxbutiker” där, vilket ju inte direkt är något för min plånbok, men det hade ju varit kul att titta i alla fall!

Befinner ni er på Miami Beach ska ni alltså inte missa shoppingcentret Bel Harbour Shops! Det ligger ganska högt upp på Miami Beach, men är man i USA har man ju ändå en hyrbil!

1 kommentar

Filed under Mode/Kläder, Smycken, Vill ha

One response to “Varför köpte jag inte ett Hermès armband i USA?

  1. Pingback: Snacka om att göra bort sig…! « Emelias värld

Kommentera

