Inte mycket till bloggande när D är hemma…

När D är hemma blir det inte mycket bloggande. Försöker undvika att sitta framför datorn när han är hemma men just nu är han inne i duschen så då passar jag på 🙂

Han kommer endast hem onsdag och fredag (så klart), denna vecka, så det gäller att passa på att umgås!

Idag har vi städad lägenheten, vi blev precis klara. Jag blötdammade samtliga rum medans D stackarn, både dammsög samt torkade golven. Jag sa att jag kunde torka golven, men det fick jag inte för honom, då klagar jag bara över att jag hittar för mycket damm som missats med dammsugaren. Och han har faktiskt rätt… Det var riktigt skönt att slippa dammsugning och torkning av golven. Det är ju faktiskt jag som brukar göra det, så det var inte mer än rätt att D fick göra det idag! Badrummet ska ju också städas under veckan, och det ska jag göra. Men det får bli i morgon…

Nej, nu låter det som att han är klar. Vi hörs i morgon!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Städa

Kommentera

