Slagit mitt första par!

Idag spelade jag och min pappa en niohålsrunda mellan 18-20. Det sken upp på kvällen och var riktigt härligt väder. Men det bästa med golfturen var nog att jag slog par för första gången, vilken lycka! Det var det andra hålet på banan, ett par 3 hål. Mitt utslag hamnade på green, ganska långt från hål. Jag gör sedan en drömputt som skruvar sig ned mot hålet och inte alls hamnar långt ifrån. Sedan var det bara att sänka bollen i hål och jubla! Detta vill jag verkligen göra fler gånger 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Händelser, Sport

Kommentera

