Missade historisk match…

Jag är så himla irriterad på mig själv att jag missade Wimbledonfinalen, som visade sig bli en riktig rysare och den bästa Wimbledonfinalen någonsin! Jag hade ingen aning om att Wimbledonfinalen spelades i söndags… Men det har jag blivit varse efter allt snack om matchen två dagar i rad på jobbet, vilket självklart gör mig ännu surare över att jag missade den!

Jag borde inte ha missat matchen, jag älskar att titta på tennis, en riktigt kul sport att se på tv. Jag har dessutom spelat tennis själv i flera år när jag var yngre, så tennis har alltid legat mig varmt om hjärtat! Nu vet ni att jag är sur i alla fall och definitivt inte kommer att missa när Wimbledon spelas nästa år!

Lämna en kommentar

Filed under Sport, Störande

Kommentera

