Aftonbladetdagar

För mig finns det speciella Aftonbladetdagar, dvs. dagar då jag alltid köper Aftonbladet.

Måndag, tisdag eller onsdag köper jag Aftonbladet för att man kan köpa med bilagan Sofis mode. Onsdagar eller torsdagar köper jag Aftonbladet för att man då kan köpa med tv-bilagan. Fredagar köper jag Aftonbladet för att man då kan köpa med Klick-bilagan och söndagar köper jag Aftonbladet för att man får köpa med Söndagsbilagan. Att man även måste köpa med Aftonbladet är bara ett plus. Det mesta har jag dock läst innan på nätet…

Aftonbladet är helt klart den bästa kvällstidningen, dels för att tidningen har de bästa bilagorna men också för att själva tidningen är mycket bättre än Expressen!

Lämna en kommentar

Filed under Tidningar

Kommentera

