Snabb leverans av halsband!

I fredags klickade jag hem ett halsband på sajten Guldviva och idag damp det ned i min brevlåda! Snacka om snabb leverans. Att beställa något på fredagen och få det levererat på måndagen, det kallar jag snabb service!

Halsbandet inklusive frakt kostade 44 Euro, vilket blev 418 kr. Enligt sajten ska halsbandet kosta 46 Euro och då är inte frakten inkluderad, men eftersom Guldviva ligger i Finland slipper vi svenskar att betala momsen, det var bra! Man kan ju ha otur att paketet öppnas av tullen och då får man ju betala moms här. Men med mitt halsband var nog inte chansen särskilt stor eftersom halsbandet levererades i ett litet vadderat kuvert.

Halsbandet var riktigt fint, jag är supernöjd!

 

Lämna en kommentar

Filed under Shopping, Smycken

Kommentera

