Smoothie framför kriminalare på 4:an

Igår blev en lugn kväll. Käkade kvällsmat hos mina föräldrar och sedan tvättade jag några maskiner. Därefter gjorde jag en smoothie och slog mig ned framför tv’n för att se kriminalserien Tyst Vittne, som jag hoppades skulle vara en lika bra serie som Mord i sinnet. Jag trodde nämligen att det var en ny serie. Men idag informerade mig syrran att serien var inne på nionde säsongen!!

Serien var i alla fall inte värst; seg, inte särskilt spännande och massa närbilder på likdelar, usch! Nej, det blir nog inte att jag ser nästa avsnitt…

Lämna en kommentar

Filed under Serier

Kommentera

