Nu är sommaren här och då ska man läsa böcker!

När det är sommar tycker jag att man ska passa på att läsa en bra bok. Det finns väl inget bättre än att sitta ute i solen och sola samtidigt som man läser en bra bok. Lika härligt är det att krypa ned under täcket och läsa en bra bok om det regnar! I och för sig jobbar jag i princip hela sommaren, men har man en tradition så har man! Tyvärr läste jag inte alls så mycket som jag velat under semestern i USA, det var så mycket annat som stod på schemat!

Kvällen har därför ängnats åt att surfa runt på nätet för att få tips på böcker att beställa. Följande tänkte jag klicka hem hos Cdon:

  • This charming man  av Marian Keyes
  • Läppstiftsdjungel av Candace Bushnell
  • Chasing Harry Winston av Lauren Weisberger
  • Mig äger ingen av Åsa Linderborg
  • Tätt intill dagarna: berättelsen om min mor av Mustafa Can
  • Rivalerna av Lesley Lokko
  • Alla var där av Lauren Weisberger
  • Tusen strålande solar av Khaled Hosseini
  • Skändad – En överlevares berättelse av Khady Koïta

Är även sugen på Playstation 3 spelen:

  • BUZZ! Quiz TV Incl. Buzzers
  • Beijing Olympics

Tyvärr kunde jag inte fullfölja min beställning eftersom någonting strulade, som vanligt! Två av böckerna ovan gick inte att lägga i varukorgen. När jag klickade på Köp laddades sidan om, men ingen bok hamnade i varukorgen. Jag försökte då klicka på boken för att få mer information om boken och klicka på Köp från den vyn, men då dök en blank sida upp. Jag har mailat Cdon och påpekat problemet men ej fått något svar ännu, inte heller är det fixat. Så typiskt! Får försöka i morgon istället…

Lämna en kommentar

Filed under Böcker

Kommentera

