Hela ”Sex and the city” framför mig!

Jag är så glad att jag gick och såg Sex and the city filmen när jag befann mig i USA! Tänk att jag aldrig gett serien en chans, trots att jag till och med hade skokartongen med samtliga säsonger hemma!

För mig som älskar serier är det rena drömmen att ha en serie med samtliga säsonger kvar att se på, rena lyxen! Dagen började jag faktiskt framför tv’n med en tallrik med fil och jordgubbar samtidigt som jag såg två avsnitt av Sex and the city, så härligt att bara ta det lungt på morgonen och se en bra serie. För serien verkar vara lika bra som filmen! Är redan inne på mitt 6:e avsnitt och fler lär det bli. Kommer nog inte alls ta lång tid att se klart samtliga säsonger. Därefter tänker jag se filmen ytterligare en gång, bara för att den var så bra!

Lämna en kommentar

Filed under Serier

Kommentera

