Jag vill ha nya gummistövlar!

När det regnar, som det gör just nu, märker jag att antalet besökare ökar för mitt inlägg om Snygga gummistövlar.

Idag upptäckte jag att jag fått en kommentar om att mina stövlar var ”supersnygga”. Om någon lämnar en kommentar på min blogg brukar jag alltid besöka personens blogg, om den har någon. Så även i detta fall. Det var då jag fick syn på ett par jätte snygga stövlar från Tretorn. Jag blev genast sugen på ett par nya gummistövlar, kanske ett par som jag slipper klippa av 🙂 Tyvärr blev ju stövlarna inte lika snygga avklippta…

Tretorn stövlarna hade bloggerskan beställt från nicework, fick jag reda på efter att ha lämnat en kommentar på tjejens blogg och hon svarat genom att lämna en kommentar i min blogg. Efter en liten titt på sajten hittade jag flera snygga stövlar från Tretorn, de röda föll mig mest i smaken, även då de rosa är supersnygga tror jag nog att jag har mer använding för ett par röda. Frågan är nu bara hur höga stövlar är, är de för höga kommer de ju troligtvis inte passa mina vader… Jag vågar nog inte beställa ett par stövlar utan att veta om de passar denna gång…

Lämna en kommentar

Filed under Vill ha

Kommentera

