13 dygn i rymden efter 14 år på jorden

Jag blev så fascinerad av rymden när vi var Kennedy Space Center att jag inte kunde motså att innhandla boken 13 dygn i rymden efter 14 år på jorden när jag stod i kassan på ICA. Boken är Christer Fuglesangs dagbok från tiden i rymden. Att få veta allt om Christer Fuglesangs resa till rymden samt massa information om rymden ska bli jätte intressant! Jag har endast läst första kapitlet än så länge, men blev rörd flera gånger. Tänk att vilja något så mycket att man kämpar i 14 år för det och sedan få sin dröm gå i uppfyllelse, vilken känsla. Som Christer Fuglesang sa själv om att komma upp i rymden ”Känslan går inte att beskriva i ord”, och det förstår jag verkligen!

Så nu har jag en pocketbok att se fram emot att läsa om kvällarna, trevligt!

Lämna en kommentar

Filed under Böcker

Kommentera

