Tråkigt att gå ut och gå utan musik!

Jag kom precis hem från den första långpromenaden sedan semestern och det var tyvärr bland de tråkigaste promenaderna jag gjort på mycket länge! Anledningen till detta var att jag inte hade min iPod med mig. Tyvärr hade jag glömt att ladda batteriet på den sedan jag kom hem från USA…

Det var inte alls trevligt att gå ut och gå när jag hörde min egen andning hela tiden, hörde när mina fötter slog ned i gruset samt när stavarna sa klapp, klapp, klapp osv. varje gång de stödda marken. Tacka vet jag att gå ut och gå med musik, då går tiden snabbt och man slipper höra massa jobbiga ljud!

Lämna en kommentar

Filed under Jobbigt

Kommentera

