Nytt halsband med krona

Idag har jag klickat hem ett nytt halsband med en jätte fin krona som berlock. Blev inspirerad av Engla. Även jag vill känna mig som en prinsessa ibland 🙂

Egentligen är kanske halsbandet för lite mindre tjejer, en perfekt doppresent eller födelsedagspresent till en liten tjej.  Men men, jag vill ju också känna mig ung ibland! Dessutom tycker jag halsbandet var väldigt fint och jag har nästan inga silverhalsband, så det kommer nog till användning. (Inte för att jag använt de smycken jag redan har på flera månader… men någon gång ska man ju börja…!)

1 kommentar

Filed under Shopping, Smycken

One response to “Nytt halsband med krona

  1. Pingback: Snabb leverans av halsband! « Emelias värld

Kommentera

