Kul med fint väder så att jag får användning för alla mina shorts!

Denna vecka har jag haft på mig 4 olika shorts. Oavsett vädret ute har jag tagit på mig short, vilket har visat sig behövligt när jag åkt hem från jobbet, för då har det varit potthett!

Det bästa med det fina vädret är att jag får användning för alla de shorts som jag köpte i USA 🙂

I dag hade jag på mig linnet samt shortsen jag köpte på Quicksilver i USA. Linnet kostade 10 dollar och shortsen 20 dollar, dvs. ca. 190 kr totalt, ett riktigt kap! Jag vill helt klart tillbaka, så länge dollarn är låg vill säga 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder

Kommentera

