Nu är det bara golf som gäller!

Det är riktigt kul med golf just nu, nu när det går lite bättre 🙂

Kom precis hem från en liten runda med pappa. Vi spelade 6 hål och jag slog på mitt handicap på 4 av hålen, vilket helt klart är en förbättring! Mitt mål är att spela upp och klara uppspelet innan säsongen är över, vilket måste vara ett rimligt mål!

Var nere och slog över 100 bollar på ranchen i tisdags och det var då jag kände att jag började få in slagen på riktigt, jag kom liksom på hur jag skulle göra, och få min egen stil på slagen, kul! Slog lite på ranchen innan dagens spel också och det går tyvärr bättre där än ute på banan, men det är väl som det brukar!

På lördag ska jag, pappa och lillebror spela en runda tillsammans, klockan 10.00 har vi bokat tid, det ska bli riktigt kul! Riktigt roligt vore det om jag kunde börja riktigt bra så att lillebror inte tror sina ögon, han tror nämligen att jag är oduglig. Målet i framtiden är helt klart att slå honom på varenda hål 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Roligt, Träning

Kommentera

