Inte alls lust att gå ut och gå…

Har inte alls haft lust att gå ut och gå eller träna överhuvudtaget sedan jag kom hem från semestern. Det känns som att tiden inte riktigt räckt till. Man jobbar, kommer hem, äter kvällsmat, spelar lite golf eller sitter framför datorn eller tv’n och sedan är det dags att gå och lägga sig. Visst rör man sig lite när man går runt på golfbanan, men går man som jag 3 eller 6 hål blir det inte mycket till rörelse!

Har i alla fall fått använda mina nya fina joggingskor två gånger, i förrgår när jag gick hem till mina föräldrar och käkade samt idag när jag också gick dit för att käka. Jag gick även en liten runda tillsammans med mamma och pappa, det är ju alltid nått. Jag är så himla nöjd med skorna, de är inte bara bra, de är snygga också 🙂 Ångrar så att jag inte köpte ett par till, att ha till vardags. Det hade ju inte behövt vara exakt samma modell, men man har ju inte lust att köpa ett par till här i Sverige när de kostar dubbelt så mycket som i USA…! Kan ju i och för sig ha dem till vardags nu i början innan de börjar lukta svett!

Lämna en kommentar

Filed under Jobbigt, Träning

Kommentera

