Födelsedagspresent till min älskling!

Om du läser detta D, sluta läs!

Min älskling D, fyller 30 år den 2 april nästa år. Eftersom han fyller jämt har jag funderat och klurat på vad jag ska ge honom i flera års tid. Ända sedan han gav mig en resa till London när jag fyllde 20 år (nästan 6 år sedan) har jag faktiskt funderat! Idag är en del av presenten bokad… ni kan kanske gissa vad han kommer få!? Jag vill dock inte säga vad här i bloggen, ifall att han läser den. Vet att han inte brukar göra det, men man vet ju aldrig!

Jag har redan nu förvarnat honom att han måste söka ledigt från jobbet den 2-3 april, det är det enda han kommer få reda på framtills den 2 april, eller kanske 1 april på kvällen. Vi kommer att vara bortresta från torsdagen den 2:a april till söndagen den 5:e april, det kommer bli en perfekt weekend. Vilken tur att han också fyllde år precis på en torsdag så att han får en del av presenten på sin födelsedag!

Idag har jag som sagt fixat en del av presenten och som vanligt ledde det till ångest. Allt var betalat och klart och jag berättar för mamma och pappa om vad jag gjort. Jag får då lite klagomål på vissa delar och får värsta ångensten. Varför uttala sig när allt redan är betalt!? Jag tänker en lite stund och kommer sedan på att man faktiskt har rätt att få pengarna tillbaka om det inte gått mer än 24 timmar sedan man betalade. Ringer ett telefonsamtal och fixar lite på nätet så att jag får pengarna tillbaka sedan gör jag om allt och nu är allt perfekt. Kanske bra med lite tips ibland, men ibland vill man hellre att personen i fråga håller käft!

1 kommentar

Filed under Presenter

One response to “Födelsedagspresent till min älskling!

  1. Pingback: Vilken tur man kan ha ibland… « Emelias värld

Kommentera

