Shopping i USA

Det blev lite shopping för mig under resan, framförallt kläder och skor. Även en digitalkamera inhandlades. Så här i efterhand ångrar jag att jag inte köpte två par springskor, ett par att ha när man tränar och ett par att ha till vardags… men det är lätt att vara efterklok! D shoppade inte alls lika mycket som jag, för hans del blev det en iTouch, ett par Nike springskor samt ett par solglasögon från Ray Ban. Digitalkameran handlade vi tillsammans.

En inköpt tröja har jag lyckats tappa bort. En rosa tröja som jag köpte på Hard Rock Café i Orlando. Den måste jag ha glömt kvar på hotellrummet, för vi hittar den ingenstans här hemma… det är lite synd, men det är sånt som händer. Jag har mailat hotellet och frågat om de hittat tröjan någonstans men har inte fått något svar ännu.

Följande saker shoppade jag:

Digitalkamera Sony DSC-T300:

Golfskor från Nike:

Shorts från Abercrombie:

Handduk med amerikanska flaggan på:

T-shirt och shorts från Hard Rock Café Miami:

Shorts, linne och klänning från Quicksilver:

Skor från Converse:

Cd-skivan Now that’s what I call music 28:

Springskor från Nike:

3 shorts från Levi´s:

3 linnen, 1 t-shirt samt en munkjacka från Esprit:

Trosor från Victoria’s Secret:

T-shirt från Hard Rock Café Orlando, som jag tappat bort:

Golf Pikétröja, golfshorts, topp, keps och golfhandske från Nike:

Kortare byxor från Aéropostale:

Stickad tröja från Ralph Lauren:

Guitar Hero t-shirt:

Magneter med alla USA’s stater:

Cd-skivan Step Up 2: The Streets:

Ölglas och shotglas från Hard Rock Café Hollywood FL, Miami, Key West, Orlando och Chicago:

 

1 kommentar

Filed under Resa, Shopping

One response to “Shopping i USA

  1. f

    heej. har du fler sånna victoria trosor?rosa?

Kommentera

