Datorkrångel och sena kvällar

Min bärbara dator har krånglat en massa den senaste tiden. Den går otroligt långsamt och jag blev så förbannad på den för några dagar sedan att jag slog näven i tangentbordet, det skulle jag inte gjort för därefter började fläkten låta som aldrig förr och datorn blev så varm att det känndes som att den skulle börja brinna! Jag blev så himla arg på mig själv efteråt. Men skruvmejsel inhandlades och jag skruvade upp datorn och lättade lite på höljet runt fläkten som troligtvis blev intryckt när jag slog på datorn, så nu fungerar den som den brukar, med andra ord väldigt långsamt…

När detta var fixat har jag tyvärr inte haft tid att skriva inlägg, har haft fullt upp och inte kommit till hotellrummet förrän efter 00 varje kväll och sedan går vi upp klockan runt 07 dagen efter, så jag hinner helt enkelt inte uppdatera som jag vill! Det får bli massa inlägg om resan när jag kommer hem, vilket blir på onsdag! Kanske dock inte orkar uppdatera då eftersom jag måste sova ikapp! Men det kommer!

Imorgon blir det DisneyWorld samt bilfärd till Miami på kvällen. Planet lyfter på tisdag morgon 06.19 från Miami, dvs. 12.19 svensk tid. Landar på Arlanda klockan 08.45 på onsdag morgon. Vi hörs!

1 kommentar

Filed under Allmänt

One response to “Datorkrångel och sena kvällar

  1. Jobbigt när det inte fungerar som det ska
    Åh är du i miami? Lyxigt!!

Kommentera

