Amerikansk toalett

Här kommer en bild på en offentlig amerikansk toalett för er som inte sett en sådan 🙂

Som alla vet är amerikanare mycket latar än vi svenskar. Kanske är det därför det är ett hål i toalettringen, så att inte amerikanska män måste fälla upp toalettringen innan de kissar!?

Spolar gör du med den silvriga spaken till vänster. Toaletter i hem och på t ex hotell har oftast en vit rygg precis som vi har i Sverige, men spolar gör man med en spak som sitter på ryggen, toalettringen är dock den samma både på dessa toaletter som på de offentliga, allt för den late amerikanen 🙂

5 kommentarer

Filed under Florida, Resa

5 responses to “Amerikansk toalett

  1. Är vattennivån lika hög i toaletterna fortfarande jag tänker mest på en resa jag gjorde med en kollega på jobbet som demonstrerade detta i Chicago för några år sedan med all tydlighet 🙂

  2. Man kan ju undra varför du hade huvet i pottan?

  3. Jag tycker inte vattennivån är speciellt hög. Däremot tycker jag hålet i toaletten är alldeles för litet, man kan ju knappt göra nr. 2 utan att få stopp….

  4. Tror nog att det var nr. 3 som Zingostar gjorde! 🙂

  5. Pingback: Det finns visst fler som säger sitt om toaletter « toaletter jag besökt

Kommentera

