Miami dag 11

Imorse när vi vaknade spöregnade det. Sedan gav det sig lite och då gick alla förutom D ut på vår dagliga morgonpromenad. På väg tillbaka till hotellet mörknade det mer och mer och sedan öppnade sig skyn, när vi väl kom tillbaka till hotellet var vi dyblöta!

Efter lite frukost hade regnet gett sig, som vanligt i USA, allt går snabbt över 🙂 Vi gick därför ned och la oss en stund på stranden. Idag blåste det mer och var ganska molnigt, men väldigt varmt. En bit på eftermiddagen gick vi upp till hotellrummet och gjorde oss i ordning. Sedan bar det av mot Dolphins mall för lite shopping. Vi började besöket med att köpa smoothie. Tyvärr är inte smoothiesen här speciellt goda, de består mest av is och några få färska bär, istället för frysta bär… Även här blev det lite shopping för mig! Jag shoppade 3 linnen, en t-shirt samt en munkjacka på Esprit, allt för endast 500 spänn, snacka om billigt! Pappa shoppade ett par springskor från Asics, mamma ett linne från Esprit och syrran några böcker. På väg hem gick vi förbi ett matställe där de stod och stekte crepes som såg jätte goda ut, både jag och syrran köpte en varsin. Det var supergott! Eftersom brorsan var hemma på hotellrummet, han hatar ju att gå i affärer, gick mamma och pappa ut med honom och åt när vi kom tillbaka till hotellet. Sedan spenderades resten av kvällen på hotellrummet tittandes på tv. Skönt att lägga sig tidigt!