Glöm inte att smörja in fötterna…

…eller någon annan del på kroppen heller!

Jag smorde inte in mina fötter igår, vilket jag verkligen blev påmind om igår kväll när fötterna värkte som bara den, de blev verkligen uppbrända, inte alls skönt! Har faktiskt bränt upp mig i princip på hela kroppen, det räcker tydligen inte med solskyddsfaktor 20 när man är vit som ett lakan 🙂

I och för sig smorde jag bara in mig 2 gånger igår trots att jag badade flera gånger. Får helt enkelt smörja in mig efter varje bad hädanefter och kanske satsa på solskyddsfaktor 30!

3 kommentarer

Filed under Florida, Resa

3 responses to “Glöm inte att smörja in fötterna…

  1. Mr Oakman

    -Ja, vad kan man säga CL…..
    Det var inte helt otippat att du skulle missa någon del…men vad gör väl det ni ser ut att ha det riktigt nice i alla fall.

  2. Arne

    De va ena otäcka fötter

  3. Först när jag läste tänkte jag ”hjälp! solskyddsfaktor 30? jag behövde ingen alls i dag när jag var och badade!” Men sen såg jag att du inte är i Sverige, så det förklarar ju saken 🙂 Gjorde själv likadant för nån vecka sen och brände fötterna… man tänker liksom inte på att smörja in dem.

Kommentera

