Packning inför resan

Nu har jag nästan packat klart. Nästan allt är lagt i resväskan, hoppas bara jag kan stänga den sen också! Har precis döpt om alla filerna till ljudboken Harry Potter och dödsrelikerna, det var inte alls roligt, tog en hel timma. En timme då jag kunde ha gjort mycket bättre saker. Har fortfarande inte städat badrummet eller dammsugit och klockan är redan 21.30, nu får jag ta och snabba på lite! Får inte glömma att packa neccesären sen också, måste dock duscha innan jag kan göra det… och duscha kan jag inte göra förräns jag städad… Nu blir det inga fler inlägg på denna sida jordklotet, vi hörs i Florida!

1 kommentar

Filed under Florida, Resa

One response to “Packning inför resan

  1. jag får jämt sån packångest när jag ska nånstans.. man vet ju aldrig vad man komme vilja ha på sig sen

Kommentera

