Roligt med golf

Hela min helg bestod i stort sett av golf. Golfkurs både fredag kväll, lördag förmiddag och söndag förmiddag. Men det gjorde ingenting alls, jag tycker det är jätte roligt! Det ska bli så kul att få gå ut på riktiga banan efter nästa helg, om jag klarar proven vill säga…

Istället för att plannera USA-resan, som jag och D plannerat att göra igår kväll åkte jag ned en sväng till golfbanan med pappa. Vi slog några bollar på driving ranchen och sedan följde jag med pappa runt på några hål på banan. Det var underbart väder och och så lungt och skönt nere på golfbanan, man blir verkligen avslappnad av att vara där. Golf är verkligen ingen stressig sport, utan man går runt banan i lugnt temp. Bra för mig att få ta det lite lungt som alltid stressar annars… Ska läsa några sidor i golfböckerna under veckan så att jag klarar teoriprovet på söndag. Måste även ner och öva lite slag några kvällar under veckan!

Lämna en kommentar

Filed under Träning

Kommentera

