Powerwalk med årets sommarlåt i öronen!

Förra veckan var jag inte ute och gick en enda gång, förutom en kort promenad med mamma (och ibland pappa) på kvällarna. Inga powerwalks alls! Jag mådde nämligen inte alls bra förra veckan, hade ont i halsen, var lite snorig, frös, svettades och kände mig ibland svimmfärdig, vilket inte alls gjorde mig på promenadhumör!

Men idag hade suget kommit tillbaka och jag kände dessutom att jag verkligen behövde träna! Gick först i lite över 1 timme och sedan sprang jag i 10 minuter, sedan fick det vara nog 🙂 Jag blev verkligen peppad under min promenad idag och gick i supersnabbt tempo. Anledning till detta var att jag hade Islands schlagerlåt i öronen, grymt bra låt alltså! Jag slår vad om att det kommer bli sommarens låt, i alla fall på uteställen och festivaler, fick faktiskt lust att börja dansa några gånger under promenaden 🙂 Låten är ganska snabb så jag kom upp i grymt tempo. Körde låten på repeat under hela promenaden, trots detta tröttnade jag inte på den…

Lämna en kommentar

Filed under Musik, Träning

Kommentera

