Min tunika är snyggare än den som alla andra har…

flera bloggar har man den senaste tiden läst om den populära lilablommiga tunikan från H&M som alla verkar tycka är jätte snygg och springer till H&M och köper. Själv tycker jag inte alls att den är speciellt snygg! Modellen är fin, men tyget gillar jag inte alls. Kanske passar den bättre till hösten…? Men just nu tycker jag inte alls den passar in, alldeles för mörka färger! Hittade en gamal tunika i garderoben som jag köpte för 2 år sedan på Sisters, den tycker jag är mycket finare och framförallt mer sommrig!

1 kommentar

Filed under Allmänt

One response to “Min tunika är snyggare än den som alla andra har…

  1. Gillar den från H&M, men din var bra mycket finare 🙂

Kommentera

