Födelsedagskalas, golfkurs och bio – allt imorgon kväll!

Imorgon blir det fullt ös för mig, från morgon till kväll! Först ska jag jobba, såklart! Direkt efter jobbet ska jag hem till mormor på kalas, vilket troligtvis blir strax efter 16. Klockan 18 är det dags för golfkurs, innan dess ska jag dessutom hinna slänga i mig lite mat. Eftersom det bara är introduktion på golfkursen håller den på i 2 timmar och slutar klockan 20.00. Sedan bör det av till Karlskoga för bio tillsammans med F och henns sambo samt D såklart! Vi ska se Indiana Jones och kristalldödskallens rike (Indiana Jones and the kingdom of then chrystal skull), hoppas den är lika bra som föregångarna. De gillade jag, har sett samtliga filmer flera gånger om!

En väldigt händelsefull dag, men jag gillar när det händer saker hela tiden, så det passar mig utmärkt!

1 kommentar

Filed under Bio, Händelser, Party, Plugg

One response to “Födelsedagskalas, golfkurs och bio – allt imorgon kväll!

  1. Pingback: Indiana Jones - riktigt dålig! « Emelias värld

Kommentera

