Finnar som aldrig förr!

Jag vet inte vad som hänt med min hy den senaste tiden, har fått massa finnar i ansiktet, inte alls roligt! Trodde inte man skulle behöva ha finnar när man nästan är 26 år gammal och snart vuxen… Vuxna har väl inte finnar?! Jag har dessutom väldigt svårt att låta bli att pilla på dem, vill ju inte gå runt med en varig finne! Jag som alltid är så noga med att tvätta mig i ansiktet, duschar på kvällen och tvättar då självklart ansiktet samt tvättar ansiktet på morgonen. Använder dock endast tvål och vatten och inga speciella ansiktsvatten som ju ”proffsen” säger att man ska göra, jag kanske får börja lyssna på dem! Men det har ju alltid fungerat med tvål och vatten förut!

1 kommentar

Filed under Jobbigt

One response to “Finnar som aldrig förr!

  1. ida

    Hej Emelia…Fasen vad trist det är med prickar har precis gått igenom en vecka med prickig haka och jag är ju 32! Skit trist, men du…- Snart Vuxen..? När tycker du att man blir vuxen då? Tyvärr måste jag nog meddela att du är vuxen nu;) kram tjejen
    Kul att du skriver fortfarande!
    /ida

Kommentera

