USA-resan närmar sig!

Avresan mot Miami, Florida närmar sig allt mer. Om endast 2 veckor kommer jag befinna mig i Florida, jag kan knappt bärga mig! Det ska bli så himla skönt med semester samt att få uppleva härliga stränder och nöjesparker! Jag älskar verkligen USA, massa bra och billiga affärer, massa shopping, god mat och trevligt land, det kan inte bli bättre!

Jag har smått börjat förbereda mig inför resan. Idag beställdes en reseadapter från Clas Ohlson så att jag kan använda datorn och blogga från Florida, jag ringde även banken och beställde USD. Till helgen ska resan planneras. Ska surfa runt och ta reda på vad som är värt att besökas, vad man kan hitta på, vilka stränder som är bäst, vad man kan göra på kvällarna, vart bästa shoppingen finns osv. Tänker sedan skapa ett word-dokument och lägga på datorn jag ska ta med mig, där jag kommer skriva ned vilka platser som ska besökas och vad adresserna dit är. Det ska bli kul!

 

 

Lämna en kommentar

Filed under Florida, Resa

Kommentera

