Nya smycken från Snö

Igår öppnade Presentboden sin butik i nya lokaler, jag cyklade därför dit efter jobbet. Det blev en glad överraskning att se att det var 15% rabatt på allt i butiken, ett öppningserbjudande som bara gällde igår.

Jag passade därför på att köpa ett halsband samt ett armband från Snö i serien Ida. Shoppade även en morsdagspresent till mamma, en vit skål från Bruka Design med texten Jordgubbar i rött, passar perfekt att lägga jordgubbarna i till sommaren! Min mamma läser aldrig min blogg, så därför vågar jag mig på att skriva vad hon ska få 🙂 Så visa inte detta för henna pappa!

Presentbodens nya lokal, i det gamla bibliotekshuset var jätte fin, större, mer öppna yter, ljusare, högt till tak, och bästa av allt, fler saker att handla! Jag älskar verkligen presentbutiker!

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder, Shopping, Smycken

Kommentera

