Trött på att plugga!

Just nu är jag otroligt trött, irriterad, sur och bitchig. Allt p.g.a. projektarbetet som jag och D aldrig blir klara med… Vi pluggade hela lördagen samt igår (söndag) fram till 01 på natten, trots detta hann vi inte lämna in arbetet i tid! Så därför sitter vi nu framför en varsin dator båda två och försöker göra klart arbetet, det verkar inte som det blir klart idag heller, snacka om att vi lagt ner mer tid än vad jag ville! Just nu vill jag bara lägga mig och sova. Jag är i princip klar med mina delar av arbetet, men sitter mest uppe som stöd till D.

Jag känner mig inte helt pigg heller, har ont i halsen och har frysit och svettats om vartannat hela dagen, verkar nästan som att jag håller på att bli sjuk, får verkligen inte hoppas det! Stackars D som får stå ut med mig just nu. Inte nog med att jag är bitchig för att jag är trött och vill sova samt riktigt trött på arbetet, jag har dessutom PMS och är extra bitchig bara därför… Så fort han frågar mig nått har jag snäst av honom, jag orkar helt enkelt inte med arbetet just nu, vill bara sova, som sagt! Vet inte om jag ska plugga någon distanskurs nästa termin, vet inte om jag pallar! Jobbigt att både jobba 40 h/vecka samt plugga hela helgerna, får aldrig vila upp mig känns det som. Varje måndag är jag tröttare än någonsin och längtar bara till helgen när jag ska få sova ut, men det blir aldrig så… Vilket liv man lever! Jag vill bara ha kul, umgås med människor man tycker om och se på serier.

Projektet är förresten ett filmuthyrningsprogram. Man kan lägga till, uppdatara och ta bort kunder samt lägga till, uppdatera och ta bort filmer. Man kan dessutom självklart hyra filmer och lämna tillbaka filmer. Man kan också se hur stor skuld en kund har om den lämnar tillbaka en film försent. Inte världens grymmaste program, men jag går som sagt en grundkurs!

Lämna en kommentar

Filed under Plugg

Kommentera

