Mer shopping inför USA-resan

Jag som inte alls har bra ställt efter betalning av restskatt och nya sommardäck har handlat massa nya sommarkläder den senaste tiden. 2 bikinis, capri-byxor, shorts och linnen. Igår slog jag till på ytterligare 2 linnen från Lindex för 79 kr/st och ett par sandaler. Det blev inte sandalerna från Esprit, dessa verkar inte gå att få tag på, i alla fall inte i Göteborg eller Karlskoga, men jag hittade ett par jätte snygga sandaler i skin på Bergqvist skor i Karlskoga. Jag är riktigt nöjd med dem, gick runt med dem här hemma hela dagen igår och de är inte bara snygga utan också väldigt sköna!

Snart är det bara 2 veckor kvar tills vi åker till USA och man vill ju självklart ha lite nya kläder på sig där, inte bara gå runt i förra årets mode!

Helgen består annars av massa plugg. Ett projekt ska lämnas in idag för C# kursen jag och D går, vi gör ett projekt tillsammans. Hoppas hinna klart idag, annars får vi väl lämna in det någon dag försent… Nu ska jag ta och gå ut och gå en promenad ute i regnet!

 

4 kommentarer

Filed under Mode/Kläder, Shopping

4 responses to “Mer shopping inför USA-resan

  1. Haha. Jag är likadan, vi åker till New York om 3 veckor men likväl ska jag springa runt och shoppa i lilla Umeå liksom.. Hoppas du får en underbar resa 🙂

  2. Anna: Ja visst är det så! Man vill ju vara fin när man ska åka bort!
    Sanny: Tack!

  3. Pingback: Fler nya skor… « Emelias värld

Kommentera

