Grattis mamma på födelsedagen!

Idag fyllde min mamma år. Eftersom hon älskar liljekonvaljer passade jag på att plocka en bukett på min joggingtur efter jobbet. Det måste ha sett roligt ut när jag kom springandes med en bukett liljekonvaljer i ena handen 🙂

Av mig, mina syskon och pappa fick mamma ett hemmagjort presentkort på 3 nummer av tidningen Laura samt shopping av sommarklädsel (tröja, byxor och skor) i USA. Köpte även en tidning som jag slog in tillsammans med presentkortet så att hon fick ett paket! Av min pappa fick mamma också 5 stycken jätte fina rosa rosor, mammas favoritfärg på rosor, och av mig fick hon även en bukett liljekonvaljer.

Hemma hos mina föräldrar bjöds det på jätte god mat. Grillad kycklingfilé med klyftpotatis samt bearnaisesås, sallad och bröd. Till efterrätt blev det tårta, gott! Farmor, farfar, mormor, morfar samt min moster kom också på besök.

Lämna en kommentar

Filed under Händelser, Party

Kommentera

