Handväska full med skräp

Just nu är jag riktigt trött på min handväska, den är så full med saker att jag aldrig hittar det jag söker! Den måste helt enkelt rensas! Det bästa vore om jag inte hade en sån stor handväska, utan en mindre, desto
mindre handväska, desto mindre saker får man plats i den!

Följande hade jag i handväskan idag:

  • 5 tuggummipaket
  • 1 paraply
  • En plånbok som inte går att stänga för att den är så full med kort…
  • 2 broschyrer, en från Universeum och en från ICA
  • Massa kvitton och lappar
  • 2 plåster
  • 5 lypsyl
  • Alvedon och järntabletter
  • Inolaxol
  • 3 pennor
  • Solglasögon från Pilgrim
  • 3 påsklämmor
  • Sony Ericsson mobil, K530i
  • 2 knappar
  • Sollotion, faktor 10
  • Nyckelband
  • Passerkort till jobbet
  • Skinnhandskar från Björn Borg
  • En binda från Libresse
  • Korthållare
  • Axelrem till väskan
  • Bankdosa
  • Rikskuponger
  • Nycklar
  • Öronproppar
  • Värdekort till ÖstgötaTrafiken
  • Headset till mobilen
  • iPod nano
  • Visitkort från mitt gamla jobb

Med allt detta i väskan förstår jag att jag har svårt att hitta det jag söker. Det är helt otroligt att så mycket saker går ned i väskan, den är ju inte alls speciellt stor. Jag måste helt klart göra en rensning!

Lämna en kommentar

Filed under Jobbigt

Kommentera

