PS3 spel att se fram emot

Jag har nog inte spelat ett spel på mitt PS3 på flera månader, har helt enkelt inte haft tid! Det har i alla fall inte stått helt orört eftersom vi alltid ser på DVD-filmer via PS3:an… Nu är jag sugen på att spela igen och som vanligt nöjer jag mig aldrig med det jag har utan vill ha nya saker. Jag gick därför in på cdon för att kolla om det kommet eller ska komma några nya bra spel. Jag hittade 2 spel jag definitivt ska beställa så fort de kommit ut, nämligen Buzz! Quiz och Singstar vol. 2. Båda spelen släpps i juni, så det blir till att beställa dem efter att jag kommit hem från USA. Så länge får jag helt enkelt nöja mig med de spelen jag har, de måste ju också användas!

Lämna en kommentar

Filed under Spel, Vill ha

Kommentera

