Lejon och lamm – för seg för mig!

Innan ni läser detta ska ni vara medvetna om att jag knappt gav filmen Lejon och lamm (Lions for Lambs) en chans. Jag såg nämligen bara ca. 20 minuter av filmen, därefter gav jag upp, den var helt enkelt för seg för min smak, typisk drama! Filmen har fått över medelbetyg på flera sajter på nätet, men för att fånga mitt intresse måste det vara mer spänning i början på filmen så att man blir villig att fortsätta titta, det blev tyvärr inte jag. Får se om jag ger filmen en chans längre fram, men då ska jag ha extremt lite att göra! Jag och D valde att se ett avsnitt av Heroes istället, mycket mer spännande!

Lämna en kommentar

Filed under Film, Serier

Kommentera

