Göteborg till helgen!

Till helgen ska jag och D till Göteborg och hälsa på hans syster med familj, det ska bli jätte kul!

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på än så länge, men jag hoppas hinna med lite shopping. Vi funderar även på att besöka Universeum. Det viktigaste av allt är dock att vi ska umgås med D’s syster, sambo samt deras två underbart söta barn!

Jag behöver lite nya kläder inför USA-resan, är riktigt sugen på några nya fräscha strandklänningar samt ny bikini. På H&M hittade jag några snygga klänningar för endast 98 kr, får se om jag hittar dem i Göteborg, annars gör jag kanske en beställning på nätet när jag kommer hem. Följande klädesplagg, från H&M och Lindex vore inte helt fel att ha:

 

1 kommentar

Filed under Händelser, Kläder, Shopping, Vill ha

One response to “Göteborg till helgen!

  1. Sofia

    Ho Ho
    Den röda randiga klänningen, big no no. Såg helt fördj*vlig ut på.
    Annars liknar den svarta klänningen den jag har, den som jag hade på mig på Jonas student om du kommer ihåg, samma modell, plus att den också var svartvit, det enda som skiljer är mönstret.
    Over and out systrami.

Kommentera

