Gasmask för att gå på toaletten!

Ibland önskar jag att jag hade gasmask att tillgå när jag ska besöka toaletten på jobbet, det luktar lika illa varje gång, det verkar som att de flesta utför ”nr 2” på jobbet. Även jag ibland faktiskt, men man känner
ju inte sin egen illaluktande doft lika mycket som andras… tycker synd om de stackare som kommer in på toaletten efter mig…

Men självklart ska man gå på toaletten när man behöver det, men kan det inte finnas något som gör att det inte luktar så illa!? Doftspray hade vi på mitt förra jobb, men det tyckte jag bara gjorde lukten ännu värre, doftsprayerna doftar inte direkt gott… Dessutom känner man direkt om en person varit på toaletten och gjort ”nr 2” eftersom det stinker doftspray om personen.

Lämna en kommentar

Filed under Jobb, Jobbigt

Kommentera

