Åter efter bloggtorka

Nu har lusten att blogga kommit tillbaka! Har satt mig framför datorn flera gånger de senaste dagarna och försökt påbörja några inlägg, men det har stått helt stilla och jag har inte alls haft lust, men nu känner jag att jag är på gång igen, har skickat flera mail till mig själv från jobbet idag med ideér till inlägg, precis som det ska vara!

Kanske är det den analkande ledigheten som gör mig på så bra och påhittigt humör!? Det ska i alla fall bli skönt med en 3 dagars vecka!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

