Riktigt bra föreläsningar!

Jag och mina arbetskamrater har fått äran att få gå på 5 stycken riktigt bra föreläsningar under det närmaste året, vilket jag verkligen ser fram emot! Samtliga föreläsaere kommer till Folkets Hus här i Degerfors, inte dåligt att locka hit dem! Jag ser fram emot samtliga föreläsningar, men den jag ser mest fram emot är faktiskt den första med Lou Rossling som handlar om motivation. Jag har sett henne tidigare på tv när han medverkade i Fråga Doktorn (tror det var det programmet) och jag gillade henne verkligen. Först tyckte jag hon var lite väl positiv, nästan överdrivet positiv, men sedan gillade jag henne allt mer när jag insåg att hon verkligen var en riktigt positiv människa, som verkligen har talets gåva, att lyssna på henne kommer bli en upplevelse, föreläsningen kan definitivt inte bli tråkig!

Kul att ha nått att se fram emot!

 

1 kommentar

Filed under Jobb, Roligt

One response to “Riktigt bra föreläsningar!

  1. Pingback: Ett kraftpaket för din hälsa « Emelia.nu

Kommentera

